منتديات ناس ايجى
[img]https://i.servimg.com/u/f88/12/68/53/05/sin10.gif[img]
منتديات ناس ايجى
[img]https://i.servimg.com/u/f88/12/68/53/05/sin10.gif[img]
منتديات ناس ايجى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(¯`•ღ♥ღ اسـ،:،ـلامـ،:ـى ــــ ريـ،:ـاضـ،:ـه ــــ أغـ،:ــانـى ــــ أفـ،:ـلام ــــ بــ،:ـرامـ،:ـج ــــ الـ:ـعـ،ـاب ــــ اقسام اخرا ღ♥ღ•´¯)

الرئيسيةالمملكهأحدث الصورالتسجيلدخول
facebook

قصة اخراج جن من انسان

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
íŠĪàΜ ÃβÐØŨ
نائب المدير العام
نائب المدير العام
íŠĪàΜ ÃβÐØŨ

الميزان النمر

قصة اخراج جن من انسان   Empty
مُساهمةموضوع: قصة اخراج جن من انسان    قصة اخراج جن من انسان   Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 8:01 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا.
والله القصة دي يا جماعة حصلت قدام عيني وخرج الجن وانا قاعد بس زي منا انتوا عرفين مش ينفع اشوفه
ذات يوم كنت جالسا انا ووالدي نشاهد التلفاز جاءني تلفون في حدود الساعة 12 مساء روحت لقيت الانسان دا مرمي علي الارض فلما قرأت عليه الرقيه الشرعيه لقيته ارتعش جامد فانا بصراحة خفت جبت واحد يعني ليه في الحاجات دي الساعة 2 جه الرجل ونيم الانسان وقرا عليه قران وقال شويه حاجات فانا مش هقول الحاجات دي علشان ما اطولش المهم والله العظيم الانسان دا ارتعش اكتر ويصرخ فجاء الرجل وضربه قلم جامد جدا وكل دا وانا قاعد والله وضربه بالحزام وسئاله شويه اسئله والله العظيم الجن كان بيرد كاني بتكلم معا واحد صحبي وفي الاخر الحمد لله خرج الجن سؤالي بقي

هل يقدر احد منكم يقعد والجن بيخرج وبعد كدا يروح لوحده الساعة اربعة قبل الفجر بحاجة بنصف ساعة
ارجو الرد
mido nasr
عضو ملكى
عضو ملكى
mido nasr

مُساهمةموضوع: رد: قصة اخراج جن من انسان    قصة اخراج جن من انسان   Emptyالأحد يوليو 03, 2011 6:10 pm

مشكووووووووووور
medo saed
نائب المدير العام
نائب المدير العام
medo saed

الجدي الكلب

مُساهمةموضوع: رد: قصة اخراج جن من انسان    قصة اخراج جن من انسان   Emptyالإثنين يوليو 04, 2011 3:06 am

الف شكررررررررررررررررررررررررر

قصة اخراج جن من انسان
صفحة 1 من اصل 1